«Vi tar kritikken på alvor» skriv marknadssjefen på Trøndelag Teater i eit innlegg som ikkje er spesielt egna til å overtyde nokon om at det er det dei gjer.
Det er stor skilnad på korleis dei ulike teatera forheld seg til teaterkritikken
Teatermeldar Amund Grimstad svarar her på debattinnlegga frå tre teatersjefar om Heddadagane. Han er ikkje beroliga av svara deira.
I dette debattinnlegget stiller teatermeldar Amund Grimstad spørsmål om kva som skjer med Heddadagane. Han er skuffa over årets program, og tenkjer her høgt om korleis teatra burde jobba saman for å lage ei god festival.
KRITIKK: Sterkt om sjalusi og hemn, men penselen er stundom i breiaste laget, skriv Amund Grimstad om Medealand på DNS i Bergen.
MELDING: Brageteatret har dramatisert Stig Sæterbakkens Ikke forlat meg, og framsyninga skal nå til i Den kulturelle skulesekken. – Ei nådelaust ærleg forteljing om gryande seksualitet, kjærleik og sjalusi, skriv Amund Grimstad.
MELDING: – Ei leiken framsyning med intelligent og artig bruk av språklege krumspring, meiner Amund Grimstad om Jakob og Neikob på Nord-Trøndelag teater. Barnebokforfattar Kari Stai debuterer som dramatikar.
MELDING: Kva gjer ein når det ikkje lenger er nokon til å ete av hundeskåla? Innsiktsfullt, melodiøst og velspela om kva som kan skje når haldepunktet i livet forsvinn, skriv Amund Grimstad om "Og så kan hunden komme" av Jon Fosse på Nord-Trøndelag teater.
MELDING: Eg har gjennom åra sett ulike oppsettingar av dette stykket, men aldri noko så autentisk og gripande som denne versjonen, skriv Amund Grimstad om Toril Solvang sin regi av Medeas barn på Hålogaland teater, der barn spelar alle rollene.
MELDING: Eg har sett eit utal produksjonar frå Marit Moum Aune, men aldri noko så ambisiøst som denne oppsettinga av Peer Gynt, skriv Amund Grimstad frå Trøndelag Teater.
MELDING: Er dette god underhaldning, er det kulturell forbrødring, eller er eg berre ein nyttig idiot? Det er ikkje ofte kunstnarlege prosjekt riv og slit i meg i den grad som dette gjer, skriv Amund Grimstad om Morten Traavik sin performance som opna Bastardfestivalen i Trondheim i går.
MELDING: – Ein liten, unnseleg tekst med ein heil roman mellom linene, skriv Amund Grimstad om Bedrag av Harold Pinter på Trøndelag Teater, som òg er skodespelar Øyvind Brantzæg sin eigentlege regidebut.
MELDING: Blue Motell er eit humoristisk og gruvsamt innblikk i ein heilt annan røyndom, skriv Amund Grimstad.
MELDING: – Perfeksjonistisk og med ein detaljrikdom som det verkeleg står respekt av skapar Heine Avdal og Yukiko Shinozaki teaterkunst ut av heilt kvardagslege trivialitetar, skriv Amund Grimstad.
MELDING: Menneskeleg dårskap kan ikkje skjulast bak gjennomsiktige veggar. Amund Grimstad har sett Fedra på Trøndelag teater.
MELDING: Amund Grimstad er uviss på om Trøndelag teater sin versjon av En handelsreisendes død treff tidsånda i Noreg i 2013.
MELDING: Teater Fot har laga tre eksperimentelle, interaktive og særs opplevingsrike framsyningar for barn på Trøndelag Teater. Dei har knapt noka nedre aldersgrense, skriv Amund Grimstad.
MELDING: – I Jo Strømgren sin himmel er englane ganske spraglet, skriv Amund Grimstad. Koreografen har skrive eit nytt stykke i høve at Trøndelag Teater er 75 år.
MELDING: Alt er rørsle, og objekta er berre illusjonar på netthinna. Eller? Amund Grimstad har sett Nothing's for something på Bastardfestivalen i Trondheim. Framsyninga går på Black Box Teater fram til fredag.
MELDING: Det hjelper ikkje med godt spel når komedien korkje har brodd eller er morosam, meiner Amund Grimstad om Jeppe på bjerget i Trondheim.