S C E N E K U N S T
Kritikk Debatt Intervju Nyheter Kalender Musikk Dans Teater Opera Kunst Politikk
Amund Grimstad
Debatt
Tar Trøndelag Teater kritikken på alvor?

«Vi tar kritikken på alvor» skriv marknadssjefen på Trøndelag Teater i eit innlegg som ikkje er spesielt egna til å overtyde nokon om at det er det dei gjer.

av Amund Grimstad
Debatt
Sitatskikk og forholdet til sanninga

Det er stor skilnad på korleis dei ulike teatera forheld seg til teaterkritikken

av Amund Grimstad
Debatt
Framleis bekymra

Teatermeldar Amund Grimstad svarar her på debattinnlegga frå tre teatersjefar om Heddadagane. Han er ikkje beroliga av svara deira.

av Amund Grimstad
Debatt
Kor går Heddadagane?

I dette debattinnlegget stiller teatermeldar Amund Grimstad spørsmål om kva som skjer med Heddadagane. Han er skuffa over årets program, og tenkjer her høgt om korleis teatra burde jobba saman for å lage ei god festival.

av Amund Grimstad
Kritikk
Godt samspel

KRITIKK: Sterkt om sjalusi og hemn, men penselen er stundom i breiaste laget, skriv Amund Grimstad om Medealand på DNS i Bergen.

av Amund Grimstad
Kritikk
Kompromisslaust forteljarteater

MELDING: Brageteatret har dramatisert Stig Sæterbakkens Ikke forlat meg, og framsyninga skal nå til i Den kulturelle skulesekken. – Ei nådelaust ærleg forteljing om gryande seksualitet, kjærleik og sjalusi, skriv Amund Grimstad.

av Amund Grimstad
Kritikk
Leikar med språk

MELDING: – Ei leiken framsyning med intelligent og artig bruk av språklege krumspring, meiner Amund Grimstad om Jakob og Neikob på Nord-Trøndelag teater. Barnebokforfattar Kari Stai debuterer som dramatikar.

av Amund Grimstad
Kritikk
Brotsverk og straff

MELDING: Kva gjer ein når det ikkje lenger er nokon til å ete av hundeskåla? Innsiktsfullt, melodiøst og velspela om kva som kan skje når haldepunktet i livet forsvinn, skriv Amund Grimstad om "Og så kan hunden komme" av Jon Fosse på Nord-Trøndelag teater.

av Amund Grimstad
Kritikk
Æ vil ikkje skilsmisses!

MELDING: Eg har gjennom åra sett ulike oppsettingar av dette stykket, men aldri noko så autentisk og gripande som denne versjonen, skriv Amund Grimstad om Toril Solvang sin regi av Medeas barn på Hålogaland teater, der barn spelar alle rollene.

av Amund Grimstad
Kritikk
Peer med hjartesår

MELDING: Eg har sett eit utal produksjonar frå Marit Moum Aune, men aldri noko så ambisiøst som denne oppsettinga av Peer Gynt, skriv Amund Grimstad frå Trøndelag Teater.

av Amund Grimstad
Debatt
Kulturklæsj, freakshow, eller båe delar?

MELDING: Er dette god underhaldning, er det kulturell forbrødring, eller er eg berre ein nyttig idiot? Det er ikkje ofte kunstnarlege prosjekt riv og slit i meg i den grad som dette gjer, skriv Amund Grimstad om Morten Traavik sin performance som opna Bastardfestivalen i Trondheim i går.

av Amund Grimstad
Kritikk
Kven lurer kven?

MELDING: – Ein liten, unnseleg tekst med ein heil roman mellom linene, skriv Amund Grimstad om Bedrag av Harold Pinter på Trøndelag Teater, som òg er skodespelar Øyvind Brantzæg sin eigentlege regidebut.

av Amund Grimstad
Kritikk
Ved enden av verda

MELDING: Blue Motell er eit humoristisk og gruvsamt innblikk i ein heilt annan røyndom, skriv Amund Grimstad.

av Amund Grimstad
Kritikk
Detaljrike trivialitetar

MELDING: – Perfeksjonistisk og med ein detaljrikdom som det verkeleg står respekt av skapar Heine Avdal og Yukiko Shinozaki teaterkunst ut av heilt kvardagslege trivialitetar, skriv Amund Grimstad.

av Amund Grimstad
Kritikk
I kjenslenes vald

MELDING: Menneskeleg dårskap kan ikkje skjulast bak gjennomsiktige veggar. Amund Grimstad har sett Fedra på Trøndelag teater.

av Amund Grimstad
Kritikk
Det var den draumen

MELDING: Amund Grimstad er uviss på om Trøndelag teater sin versjon av En handelsreisendes død treff tidsånda i Noreg i 2013.

av Amund Grimstad
Debatt
Tek barn på alvor

MELDING: Teater Fot har laga tre eksperimentelle, interaktive og særs opplevingsrike framsyningar for barn på Trøndelag Teater. Dei har knapt noka nedre aldersgrense, skriv Amund Grimstad.

av Amund Grimstad
Debatt
Spraglete englar

MELDING: – I Jo Strømgren sin himmel er englane ganske spraglet, skriv Amund Grimstad. Koreografen har skrive eit nytt stykke i høve at Trøndelag Teater er 75 år.

av Amund Grimstad
Debatt
Ei visuell gåve

MELDING: Alt er rørsle, og objekta er berre illusjonar på netthinna. Eller? Amund Grimstad har sett Nothing's for something på Bastardfestivalen i Trondheim. Framsyninga går på Black Box Teater fram til fredag.

av Amund Grimstad
Debatt
HEILE VERDA ER EI SCENE

MELDING: Det hjelper ikkje med godt spel når komedien korkje har brodd eller er morosam, meiner Amund Grimstad om Jeppe på bjerget i Trondheim.

av Amund Grimstad

S C E N E K U N S T
Utgiver

Scenekunst.no A/S Scenekunst.no er en redaksjonelt uavhengig nettavis for profesjonell scenekunst og tilhørende kulturpolitikk. Vi følger Norsk redaktørforenings redaktørplakat.

Scenekunst.no er medlem av Norsk Tidsskriftforening. Scenekunst.no er støttet av Norsk kulturfond. Fra 2016 er tidsskriftet organisert som et almennyttig aksjeselskap med NTO, PAHN, NSF og NoDA som eiere og bidragsytere. Fagforbundet Teater og Scene gir også årlig støtte.

Redaksjonen
Annonser

Vil du annonsere på scenekunst.no?

Kunnskapsmedia AS Sture Bjørseth +47 954 36 031 annonser@scenekunst.no