Foto: Robert Stump
Scenesamtaler 40: live om kritikk og markedsføring
Samtalen er støttet av Fritt Ord.
I denne live-episoden av Scenesamtaler diskuteres det om kritikken og markedsføringen er på kollisjonskurs.
8. desember møtte de to redaktørene i Scenekunst.nos redaksjon to markeds- og kommunikasjonsmedarbeidere på to nasjonale institusjoner til diskusjon om kritikk og markedsføring. Panelsamtalen hadde tittelen "Kritikken og scenekunstfeltet - på kollisjonskurs?" Den ble tatt opp og deles her som del av vår podkastserie Scenesamtaler. Fagredaktør for musikk, Hilde Halvorsrød leder samtalen, og i panelet sitter markedssjef på Nationaltheatret Øystein Hygen Christensen, kommunikasjonssjef i Den Norske Opera & Ballett Ole-Morten Vestby og ansvarlig redaktør for Scenekunst.no og teaterkritiker i Klassekampen, Julie Rongved Amundsen. Lytt til episoden ved å følge lenken under eller finn den der du ellers finner podkast.